1. Van lehetőség személyes átvételre?
Sajnos raktárunkban nem megoldott a személyes átvétel.
2. Mennyi a szállítási idő?
A délelőtt 10 óráig leadott rendeléseket másnapra kézbesítjük. Kivéve: ünnepnapok, hétvége, nyáron nagy melegben péntekenként nem adunk fel csomagot.
3. Szállítási módok
A szállítást a Sprinter futár végzi, illetve az MPL.
4. Fizetési módok
Csak a 8 napos átutalást tudjuk kínálni.
5. Mikor érkezik meg a csomagom?
A rendszerünk értesítést küld a csomag feladásáról, de Sprinter is küld részletes tájékoztató emailt az érkezéről.
6. Sérült csomag bejelentése
Amennyiben sérülten érkezik bármelyik termék vagy maga a csomag, kérjük haladéktalanul értesíts minket, hogy megkezdhessük a kár kivizsgálását.
7. Ami nincs raktáron azt nem is lehet rendelni?
A shopban látható információk naprakészek, így ami nincs raktáron az valóban nem rendelhető. A várható érkezésről érdeklődni emailben vagy telefonon lehetséges.
8. Milyen szavatossági idővel külditek a termékeket?
Általában a legfrissebb szavatossági idővel küldjük őket, amely kb. 1 évet szokott jelenteni. Természetesen előfordulhat, hogy egy-egy íz beragad kicsit és nincs meg az 1 év,de ebben az esetben is legalább 6 hónap. Közeli szavatossági időt jelezzük külön!
9. Mit jelent egyes termékek esetében a visszavásárlási garancia?
A következő termékekre vonatkozik: Nick's Csokoládés ostya 35 g, Nick's Kókuszos szelet 40 g, Nick's Mogyorós-Karamellás szelet 40 g, Nick's Tejkaramellás szelet 28 g, Nick's Crunhcy Caramel 28 g. A lejáratot megelőző 1 hónapig visszavesszük és visszatérítjük az árát. A visszajuttatás díja a Vásárlót terheli.
10. Szeretném a közösségi média felületeimre kitenni, hogy nálunk is kaphatóak a termékeink. Ehhez van anyagotok?
Igen, letölhetőek az alábbi linkről:
https://drive.google.
11. Visszaküldés
A visszaküldött termékeket a Candy Store Kft. 5400, Mezőtúr Szolnoki út 3. címre várjuk vissza.